2 yasinda Kizim bi suredir ilk defa yada bikac kez gordugu erkeklerden korkuyor mesela eve esimin arkdasi geldi ailesiyle asla salona girmedi ķizim kiyameti kopardi esimle arkdasi mutfaga gcti oyle odaya girip oynamya basladi dun de ablam vardi uzaktan kalmali gelmisti esi geldi aksam yemege kzim surekli agladi kucagimdan inmedi apartopar yemek yedik bi kahve icip kalkti enistem yada ev sahibi torunu var ondan korkar disarda da boyle otobuste yolda bi adam sevsin hemen kucagima gelir korkuyom der bunu nasil cozerim bilmiyorum bikac gundur uykuya gecerken konusuyorum ama etkili olur mu bilmem cocugu boyle olan var mi yada bi sure sonra kendilginden gecer mi acaba