Merhabalar anneler. Bugün dışarıda işim vardı süt sağıp güvendiğim birine emanet ettim. Döndüğümde biraz kalmıştı içirdim ve bebeğimin burnunu temizlemeğe başladım fizyolojik ile temizlerken tıkandı çocuğum nefes alamadı ardından baya balgam kustu çocuğu çeviriyoruz düzeliyor tekrar balgamla süt karışık kusuyor bu 3 4 defa oldu baya midesini boşalttı balgam ile beraber hala tıkanıyor gibi oluyor acaba sağdığım süt midesini bozmuş olabilir mi süt mü bozulmuştu ben farkedemedim çünkü 6 saat oda sıcaklığında kaldı