Deletedmom_110 Kızlar evimiz tek katlı ama asagı da yanda 2 katlı kayınvalidem binası var yola çıkmam ıcın merdiven çıkmam gerekiyor asagı da yol yok ne yapsam karar veremedim sizce araba da mı dursa sizce?
merkursavascisi_06 Deletedmom_110 arabanın üstüne bir şey düşme ihtimali gelir aklıma. En iyisi yattığımız odada olması bence. Ben deprem çantası hazırlamadım da bi ara kızımın bebek bakım çantası yanımızda durdu hep deprem falan olursa biz neyse ama onun eşyaları yakın olsun istiyodum
Melis1706 Deletedmom_110 disarda da yakalanabilirsiniz,arabaya birsey olabilir,kapi onune koysan belki gidemicek insan bir suru seyler 😒
Deletedmom_68 Deletedmom_110 deprem esnasında dışarı çıkmamak gerek velhasıl çıkamayabiliriz de, yaşam üçgeni oluşturduğunuz yere koyabilirsiniz çantayı
Deletedmom_110 merkursavascisi_06 kuzu arabanın üstüne bişi gelme ihtimali yok yan da vs hiçbişi daire vs yok boş alan yol
Deletedmom_110 Deletedmom_68 öyle mi tamam kuzum bina da değilim tek katlı evim ama yukarı gidene kadar merdiven kayınvaliöin evi var en iyisi ev o zaman
Melikeuncu Depremi bizzat yaşadım oğlumla enkazda kaldim yaşam üçgeni yattiginiz yatağın yani oluyor orada tutun ve kesinlikle olduğunuz yerden başka bir yere gitmeyin