Defnem1320 Merhaba anneler 🌸 Sezeryan doğum yaptım 5 ay olacak lazer epilasyona gitmek istiyorum acaba dikişlerime bir zararı olur mu olmaz mı bilemedim, aranızda giden var mı ne zaman sonra gitmek doğru olur acaba
Yusufff-41 Defnem1320 dikiş yerine atış yaptırma söyle dikkat etsinler bende beş ay olmuştu tekrar başladığımda yedi aydır devam ediyorum bir şey olmadı canım doktorum kırkın çıkınca gidebilirsin demişti ben beş ay beklemiştim 😊
Karansmomm Defnem1320 hiç birşey olmaz sadece senin epilasyon acın biraz fazla olur o bölge hala hassas olduğu için o kadar ne emzirdiğin için bebişe nede yara bölgene bir zararı olmaz epidermiste kalıyor kıl kökü iç dikişe bile denk gelmeyecek kadar yüzeyde rahat olabilirsin
Ayseb Yusufff-41 merhaba bu konuyu hangi doktora danışmamız lazım cocuk doktoru mu yoksa kadın dogum mu? Emzirme döneminde olduğum için bebişe zarar verir mi diye endişeleniyorum da