Selim132402 laura_ olmz mı. 1 aydır yaşıyorum. Aç ac uyuyo. Ama aradan 10 dakika en fazla yarım saat sonra açlıktan kendi kalkıyor. Öyle emziriyorum. Uyku hali ile verin.
G-K laura_ bizde de bugün ilk defa karnı aç olduğu halde göğüsümü ağzına alıyor hemen çıkartıp başlıyor ağlamaya tekrar tutsun diye uğraştıkça daha da ağlıyor
Merve43 laura_ bende post açtım az önce bu dertten. 2. Ayda başladı bizim de sagip veriyordum zaten 25cc içip bırakmak istiyor. Mamaya da anne sütüne de aynı tepkisi. Sadece derin uyurken içiyor rahatca. Napıcaz bilmiyorum 18gundur boyle
Rumiars laura_ acikcasi tam 3 aylikken basladi memeyi agzina aliyor sinirle geri birakiyor emmiyor poposuna hafif hafif vurarak ayaga kalkiyorim ayakta emziriyorum bu ise yaradi bende bi dene canim
laura_ Merve43 benim 2. ayda da olmuştu ama bu kadar zıt değil di ve çabuk geçti ve bugün 12. günümüz geçer umarım
G-K laura_ 2 ay 26 günlük atak dönemindeyiz oda olabilir atak dönemi pazartesi bitiyor inşallah atak dönemi olduğu için öyle yapmıştı
neolacaksimdi_ Merve43 limon asitli olduğu için çocuğu rahatsız etmiyor mu? Maydonozunda sütü azalttigini duydum ama emin olamiyorumbir tane ekran doktoru söylemişti adını hatırlayamıyorum hep tarif veren biriydi🤔 kuru soğanda gaz yapmıyor mu?
Masi Rumiars merhaba hala ayaktami emziriyorsunuz?Benim kizimda oyle bir az emiyor karnina bir az gidiyo sonra agliyor memeyi birakib birde tekrar agzina alib agliyor.ve bende ayakta sallayarak emziriyorum
Guldas Atak dönemine girmiş bu dönem biraz zorluyorlar, sık sık az az beslemeyi deneyin. Hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Aryamurat Guldas şu atak meselesini hala çözemedim kafam okadar basmıyor kaç gün var kaç gün kaldı dıye İnan’ın banada bakarmısın lütfen oğlum Aralık’ta 19 olacak erken evlendık olmadı birdaha çok bekledık sonra mucize gibi kızım oldu şimdi okadar cahılik varkı çok zorlanıyorum
burcutoksoz [bilinmeyen] mamanız nedir ? aptamil öneririm tadı çok iyi bizimki severek içiyor bir de mamayı yineiçmezse içerisine vanilya şurubu ekle dene
laura_ burcutoksoz sma kullanıyorm ya onuda denedim ama iştahı yok gibi iştah kesilince ne versem yemiyor
Rumiars Masi suan fazla buyumedik 3 ay 9 gunluguz. 5 6 gun kadar surdu gecti hala arada yapiyor gunde 1 kez ayakta emziriyorum ama daha rahatladi gibi.
Masi Rumiars bizde 2ay 12 gunluguz.gecen haftadan beri boyle.ya ayakta veriyorum ki ondada huysuzlaniyor yada uyutup veriyorum.gecmez diye korkuyorum yada ayakta emmeye alisir diye😑