Kizlar merhaba. Birkac haftadir ilginc bir durum yasiyorum. Bebegim 3 aylik. Dogdugundan beri gunde birkac kere kasik biberonla mama veriyordum gayet guzel meme emer gibi cok cok cok yiyodu. Son gunlerde cocuk resmen kasik biberonla yemeyi unuttu agzina dokersek yutuyor, acaba mama mi istemiyor dedim sutumu sagdim verdim yine ayni. Benzer durumu yasayan var mi birden bire kasik biberonu nasil unutmus olabilir cok ilginc ya