Hanımlar ben bebeğimi ilk aylar 2 saatte bir emziriyordum yada 2 saati bulmuyodu bile
Ama şuan bebeğim 3 aylık ben teklif etmesem hiç talep etmiyor bazen zorluyorum, 3 saati geçiyor emme araları, bu durumda sütüm azalır diye de korkuyorumü
2 saatte bir memenin uyarılması gerekir sütün çok olması için deniyor
Bazen çok uzun uyuduğu da oluyor 4-5 saat
Bu durum sütü azaltır mı ?