[silindi] Deletedmom_110 Amin kuzum Geçende böyle kırmızıydı söyledim herkese deprem olacak diye Adana’da oldu. Bilmiyorum ya inşallah vesvese yapıyoruzdur..
AngelMotherr [silindi] yok ya birsey bekleniyor Allaha emanetiz yaaaaaaaaa pisti gördüm daha da telaş yaptım şuan of
Deletedmom_110 [silindi] inş kuzum elinde sonunda olcak olsa da bitse diyorum kimsenin burnu kanamadan doğal afet ama yavrularımız var Rabbim sen kimseyi annesiz babasız koyma
AngelMotherr Benisahtesevme2 allah allah allah korusun deprem falan mı olcak ya allah korusun allah korusun ya canım sıkıldı şuan İstanbul
Geceperisi nhlhmz11 şanslısın valla canım yanında olan biri var sonuçta kızımla birbirimizi korkutuyoruz anca
kasimonbes [silindi] ya bi yerde deprem olsa Ankara da sallanıyor tamam bir şey olmaz diyoruz ama o korku yeter nereye gidicez çıkıp bir de