Bebeğim 3.5 aylık sağ kalçasında çıkık var pavlik bandaj önerdi doktorumuz 1 haftadır kullanıyoruz. 3 hafta sonra tekrar ultrasona gideceğiz düzeldiyse çıkarılır mı yoksa 7 aya kadar kullanmak mı gerek? Yaşayan ya da bilgisi olan anneler yazarsa çok sevinirim. Çok zorlanıyoruz bebeğim çok rahatsız 😞