Çok şanslısın 3.5 aylık oğlum var daha dün yaptırdım sünnet, bana sünnetçi geç bile kalmışsınız aklı ermeye başlamış bi de kireçlenme olurmuş sanırım yani benim oğlumda vardı yaptırtık bitti çok şükür canımdan can gitti ama bu da küçükken aklımdan çıkmış oldu, kesinlikle tavsiyem daha erken yaptır hatta şimdilerde cokkkk kolay iyileşiyo yeminle dün dikiş yerleri belliydi bugün erimiş normal halini almak üzere ilk idrarını yaparken yanma yaşıyo onun dışında bi daha hissetmiyo işte ağrısı vs içinde ben calpol veriyorum bir de antibiyotik krem o şekilde iyi ki de yaptırdım bitti diyorum endişenizi ona hissettirmeyin her şeyi tak diye kapıyorlar çünkü. 6 ayı neden bekleyin dedi onu anlamadım benim doktorum zamanı gelmiş dedi 3 aylıkken direk erken yaptırın dedi. Ben hastanede yaptırmadım bu arada çünkü beni almıyorlardı ve ben çocuğumun psikolojisi ben yokken farklı insanlar görerek bozulsun istemedim bir de çocuğuma nasıl davranırlar bilemedim o yüzden çünkü o kadar zekiler ki yabancı gördüğünde direk ağlayabiliyorlar o da zor oluyor siz annesisiniz nasıl içinize siniyorsa en iyisini siz bilirsiniz umarım çok güzel geçer çok ağlamaz bebişiniz:) ay içimi dökesim varmış dünden beri😀