Bende kendim verdim. Cok zor bir bebekti kolikti ustelik. Ama dogdugundan beri basladim rutinlere. Doktorlarinda onerisi ve en onemlisi aksam 9 dan sonra ne olursa olsun ışık açmak yok dogdugundan itibaren. Sonra bir cok yol denedim en son emerek uyuyordu tukenmistim. 9 aylikken hamile kaldigimi ogrendigim icin sutten kesmek istedim ama basarisiz olunca 3 gunde pes ettim. 12 aylikken kendiliginden memeyi birakti. Her uyku saati 2 3 saat ugrasla temas ederek yuzumle kulagimla oynayarak uyumaya basladi zor oldu ama basardik. Simdi dogum yaptim. Babasiyla yine yuzuyle oynayip uyur yanindan kalkariz gece uyansa bile cok nadir yanina gideriz yoksa yine kendiliginden uyur