mehtapppppp @Mehmethan06 bende normal yaptım kontrole gittiğimde doktor bir süre devam edecek demişti koku vs olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi
Mavidenz Normal doğum yaptıysanız eğer sarı akıntının uzun süre devam etmemesi gerekiyor doktora gidin ilaç verir sonra geçer
Mavidenz Doğumdan sonra kontrole mutlaka gelin diyorlar. Doğumdan 2 hafta sonra doktor kontrolüne gitmiştim normal olarak akıntı oluyor 40 çıkana kadar muayenede sarı akıntiniz biraz fazla demişti vajinal ilaç verdi ondan sonra geçti