Bende deprem bolgesindeyim korkutmak istemem ama ayri ayri odalarda ne hikayeler duyduk 😓 benm bebegim de 2 aylikti o zaman zaten yanimda yatiyordu ama depremden snra sirtimi bile dönüp yatamiyordm korkudan, simdi 1 aydir konteynerdeyiz biraz daha rahatim çok şükür, bigun evlere gecersek nasil olurum hic bilmiyorm..