Melissaak benim bebeğimde böyle . Nerdeyse her emdiğinde ıkınıp kakasını yapıyor . Ama ishal olduğunu düşünmüyorum çünkü doğduğundan bu yana böyle . Şuan iki aylık . Kaka rengide bence normal bazen sarı bazen koyu yeşil . Zaten bezde durdukça sarı renk koyulaşıyor . Bş yandan bizim yediklerimizle de alakası var kaka renginin . Doğumdan bu yana aynı renk ve tehlike oluşturacak renklerden değil