Arya060222 18,5 aylıkken bıraktık emzirmeyi. 20 aylık şu anda ve aklına dahi gelmiyor, müthiş rahatlık 😀 baştan emzirmeseydim keşke mama verseydim diyorum hep 😂 2 yaş sendromu yüklendi bile, her şeye ağlama, bebek arabasına binmeme ve elimizi tutmak istememesi yürürken, en önemli problemlerimiz :)