_tugba94 Merhaba anneler💕 oğlum 6 aylık heyecanlanınca ellerini ve ayaklarını kasıyor kendini sıkıyor. Mesela beni veya babasını görünce heyecanlanıyo mutlu oluyo kendini kasıyo böyle bişey yaşayan var mı? Normal mi böyle olması? Kendini kasması..
iki_prens_annesi_ _tugba94 normal heyecandan yapıyor benim oğlumda 6 aylık iyice sıkıp kasıyor bacaklarını
tazemommy _tugba94 benımde kızım 6 aylık aynısını yapıyor özellikle ek gıda yiyeceği zaman tutamıyo kendini sıpa 😂😂
Rumeysaden _tugba94 aynısı bizdede oluyor canım 1 yaşında hatta ayaklarını döndürüyor bilekten normal olduğunu düşünüyorum açıkçası bazı bebekler çok heyecanlı