Eylül’de nasipse çalışmaya başlayacağım. Kızıma sağıp süt bırakmam gerekiyor. Daha önce hiç sağım yapmadım. Pompayı elektrikli mi almalıyım yoksa manuel iş görür mü? Bir de manuel olarak e bebek ve lansinoh arasında fark var mı? Tecrübeli annelerim bilgilendirirse çok sevinirim 🌸