Nörolojiye gittim. Kan değerlerim vitamin değerlerim normal. Magnezyum eksikliğim yok. Sadece demir alt sınıra yakın. Ama yine de normal aralikta.
Beyin emari çekildi her şey normal.
Demir ve d vitamini verip yolladı. Emzirdigin için başka ilaç veremem dedi.
Bunun başka yok mu çaresi, neden olur?