Mrvsn Merhaba bebeğim 9 aylık uyurken kalkıp oturuyor ve geri yatıp uyumuyor ya sessizce bekliyor ya da inleme şeklinde ara ara ağlıyor. Geçici bir durum mudur yaşayan var mı ? 2 hafta öncesine kadar deliksiz uyuyordu.
Azraada58 Mrvsn ay ben bigün öyle korkmuştum ki resmen yatagında oturmuş bana bakıyodu gözümü bi actım allahım dedim ödüm koptu aynı yaşlı teyzeler gibi oturmuş battaniyeyle oynuyor sonra sonra düzeldi tabi 🤣
Yusufff-41 Mrvsn o ayda emekliyordu kalkıp tutunuyordu 🥳gece uyanıp oturup ayağa kalkıp bağırıyordu falan komik geliyordu bana şimdi bir yaşında dişlerimiz yeni çıkıyor kalkıp kafasının dikine gidiyor yataktan 😩salona yere yatak yastık attım öyle yatıyoruz düşüp kendine zarar vermesin diye uyur fark etmem Allah korusun
Meryem00 Mrvsn benim kızımda yapardı. Sonradan düzeldi tabiki öyle kalmadı. Ayağa kalkmayı öğrenince yapmaya başlamıştı bunu uykusunda. Kendini uyandırıyordu sonra geri uyuyamıyordu. Ben o zamanlarda bir yerde bişe okumuştum o taktiği denemiştim. Bizde işe yaramıştı. Neyi yapmayı öğrendiyse gün içinde onu bol bol yaptırın sıkılsın onu yapmaktan diye. Bir süre buna devam ettim ve gerçekten de azaldı.
Sevoinci Mrvsn benim bebeğim de 6 aylık olacak iki haftadır dönüyor emekleme pozisyonunda bekliyor sonra ağlıyor😂 yeni şeyler öğrendiklerinde onu sık sık tekrar ederlermiş uykularında bile 😂 öyle okumuştum
Lalinn Bu bir ataktır,ya emeklemeyi yeni öğrenmiştir ya bir şeyleri tutmayı bırakmayı artık her neyse bir şey öğrenmiştir o uykusunu tetikliyordur,geçici ama atak ise eğer sabır ister
Mrvsn SedaOktenzbier Lalinn Emeklemeyi ve tutunarak ayağa kalkmayı öğrendiğinden beri bu şekilde. Umarım çok uzun sürmez cevap için teşekkürler. Siz de yaşamış mıydınız?
Lalinn Mrvsn yaniii o kadar çok uyku sorunu yaşıyoruz ki kesin yaşamışımdır😂Benimki şuan 13 aylık biz de çok badireler atlattık
Mervecims Bizde aynıyız 12.aylik olmak üzereyiz her gece bu şekilde geçiyor. Geçer diyorlar geçmiyor geçen varsa lütfen yazsin
Mrvsn Mervecims Ne zamandan beri bu şekilde? Ben geri yatırdığımda bazen direkt uykuya dönüyor bazen anında yeniden kalkıyor ve oturuyor. Bazen de oturduktan sonra kafası öne düşüyor o şekilde uyuyor. Tabi düzeltiyorum.
Yaren1008 Bizimkide yaşına 8 gün kaldı gece kalkıp uykusu olduğu halde oturuyor bende sıcaklardan diye düşünüyorum
Mervecims Mrvsn yaklaşık 2 aydır bu şekilde bende tepki vermiyorum artık alıştım ama bir an önce düzelsin diye dua ediyorum artık gerçekten sık kalkmalar cok yoruyor
Sinem1205 Mrvsn kizim 11 aylik ve birebir ayni şeyleri yapıyor neden olduğunu bende cozemedim ama gecici bir durumdur kesinlikle sabretmekten baska yapacak hicbiseyimiz yok malesef 🥲
Mrvsn Azraada58 düzeldiğini duymak rahatlattı inşallah benim minik de çabuk döner deliksiz uykularına ☺️
motherofLeyla Azraada58 çok güldüm yaa 😂😂 tam postu okurken bizimki böyle yapsa korkarım diye düşünürken sizin yorumu gördüm 😂 bizimki 3 aylıktı yanımda yatıyordu gece uyuttum yatırdım yanıma bende 2 dk telefona bakıyım dedim baktım tam işim bitti bi baktım bizimki gözleri koca koca açmış telefona bakıyo nasıl korktum ama herhalde oturarak görsem aklım çıkar bide kızımın gözleri kocaman bide kendi kocaman kocaman bakıyo valla bazen gece korkuyorum yani o bakarken 😂😂😂
Mrvsn Mervecims ben de bir süre bekliyorum gidip yatırmadan önce. Beklediğimde daha az geri kalkıyor. Hemen yatırdığımda anında geri kalktığı çok oluyor. Hepimize sabırlar dilerim.
Mrvsn Meryem00 çok teşekkürler ben de deneyeceğim. Emeklemek ayağa kalkmak el sallamak bunları öğrendi bu aralar hepsini sık sık yaptırırım. Yeterki geçsin uyanmaları. Öğrendiklerine yenilerini ekleyerek devam edecekler bir de o var tabi ☺️
Meryem00 Mrvsn 😅 evet buda bir gerçek. Ama her seferinde uykusuna yansımadı kızımda. Belki sizin bebeğinizinde yansımaz.
Azraada58 motherofLeyla ya sorma valla o bizim kızda hala var yatana kadar yanında oturuyorum telefona dalıyorum bi bakıyom oda ayakta benle bakıyo sonra baslıyo gülmeye gercekten alem cocuklar 🙂