momandboyy Kızlar göğüs ucu çatlağı için çözüm önerileriniz var mı?Belirtiniz neydi,nasıl geçti,bebeğimi emzirirken de bittiğinde de sol göğsüm inanılmaz şekilde sızlıyor iğneler batıyor resmen,😔
Azraada58 momandboyy krem kullanıyon mu canım bide mevsimi degilki olsa ayva cekirdegide cok iyi geliyor
bal_cocuk momandboyy o kadar krem sürdüm tek iyi gelem evicap E vitamini oldı normalde içilem kapsül ben iğne ile deliğ gögsüme sürdüm
mirgulak momandboyy ben bebeğim emzirmeden önce sütüm ile ıslatıp bebegı emzırıyprdum bunu sureklı tekrarlıyordum deneyım bence
Kepekekmegi momandboyy kremler falan bana hiç fayda etmedi silikon kapak aldım zeytinyağı sürüp onu kapatıyordum 2 günde tamamen iyileşti hatta bebeğim sadece sol göğsümü tuttuğu için sol baya kötüydü kapağı aldığımda iki göğsüme de kullandım sağ tarafı da tutmaya başlayınca kapak sayesinde hiç yara çatlak acı vs olmadı
momandboyy Azraada58 Yok kullanmıyorum göğüs ucu kremi iyi gelir mi ki bilemedim,nefes alırken bile acısını hissediyorum resmen 😔
momandboyy bal_cocuk Etkisi ne acaba,işe yarayacaksa hemen denerim,bebeğimi çok zor emziriyorum canımın acısından.
Azraada58 momandboyy gelir canm lansinoh birde gögüs ucu balsamı var eczanelerde ondanda al koy kuzeniminde resmen yarılmıştı düzeltti cok gecmiş olsun
bal_cocuk momandboyy E vitamini genel olarak yenileyici oldugu icin faydası olsu onun dısında ayva çekirdeği lansinoh krem hic fayda etmedi bana
Krkynaleyna momandboyy Ben eczaneleri aktarları eve taşıdım fayda etmedi en son emzirmeyi bırakacaktım ki silikon göğüs ucu tavsiye etti bir akrabam. Öyle rahatladım hiç bir şey sürmedim kendi kendine iyileşti emzirirken de hiç canım acımadı
momandboyy Krkynaleyna İlk zamanlar onu kullanıyordum dediğiniz gibi o zamanda göğüs ucum yara olmuştu düzenlene kadar kullandım,sonra geçti bebeğim 4 aylık sürekli olmamakla birlikte bazı zamanlar bu göğsümde inanılmaz acı oluyor emzirmeye korkuyorum o göğsümle o derece 🥺
Krkynaleyna momandboyy Benimki de 4 aylık aslında şu an yara olmaması lazım benimde bazen çok emdiğinde şiş gibi sızlıyor ama yara yok siz kullanın bence göğüs ucu
momandboyy Krkynaleyna Bende öyle düşünüyorum artık rayına oturdu olmaması lazım diyorum aslında görünürde de bir yara vs göremiyorum sadece emeceği zaman etimi koparırlar gibi bir acı hissiyatı oluyor ve çamaşır tişört hatta duştaki su dahi değdiği zaman canımı yakıyor.