Bebeğimin cildinde boyun ve yüz kısmında kızarıklıklar başlamıştı gaita testinde böyle birşey Yazıyor sizce normal mi demir ilacı kullanıyoruz birkaç gündür ondan dolayi da pozitif olmuş olabilir mi sizce napmalıyım bu kızarıklıklar için ne önerirsiniz :(