Tatilden döndükten sonra oğlum grip oldu 6 buçuk aylık daha çok küçük vücudunda hastalık var ağlıyor dayanmıyor birileri gelince mutlu oluyor oynuyorlar diye farklı yüzler görmeyi seviyor ama sonrasında beni çok zorluyor hasta olduğu için hep beni istiyor sürekli kucağımda olmak vs ben de hep öyle yapıyorum dayanamıyorum oğlumu öyle görünce. Keşke şu bebekler hiç hasta olmasa. Burnunu çekmeye çalışıyoruz eşimle ağlıyor fena şekilde asla izin vermiyor zorla yapıyoruz burnu tıkanıyor meme edemiyor nefes almakta zorlanıyor sürekli sumuklendigi için burnu öyle görünce de üzülüyorum . Keşke ben hasta olsaydım cidden onun yerine daha fazla zaten hastayim banada geçti ama keşke hiç bulaşmasaydı dün sağlık ocağına gitmiştik şurup verdi 3 tane bugünde doktora gittik balgam söktürücü bisey yazdı öksürük için sağlık ocağının verdiği bronşit ilaçları kullanma yanlış onlar bebek için dedi serum verdi burnuna sıkmam için birde ona kıyamıyorum hiç annelik böyle birsey demekki 😢