bal_cocuk gündüzü zaten aralıklı uyuyor. Bazen yarım saat kestiriyor, bazen bir saat, iki saat üç saat vs. Parça parça ama altı saate tamamlıyordur. Uyutmamak da pek mümkün olmuyor yenidoğanı :( uyutmazsak kendi kendine uyuyakalıyor kucakta, koltukta vs.
Akşam 10da uyusa ona da razıyım. Bir tek dokuzdan itibaren karanlık oda olayını yapmadım. Diğer dedikleriniz tamam. Onu deneyeyim bari.