Melike071707 3 ay 27 günlük oğlum yaklaşık 1 haftadır mama içmiyor biberon değiştim biberon ucu değiştim herseyi yaptım yok bugün daha fazla reddediyor mamayı mi değiştirsem 4 ay atağına mı girdik delirmek üzereyim
Azraada58 Melike071707 tam 3.5 aylıkken başladı bizdede kriz asla yemiyordu 1 gün sadece 10 ml mama iciyordu artık sinirden aglıyodum neden yemiyor diye megersem hem atak hemde alttan 2 diş cılartıyormuş 4.5 aylıkken düzeldi 5 aylıkken cok rahattı oh be ddm 6 ayda ek gıdaya gectik hayda sar başa olduk 1 yaşına kadar hep ataktaydı benm kızım sagolsun hic oturtmadı simdi 17 aylık şimdide sendromlar cıktı artık yıldım ya 🤦♀️🤣
Melike071707 Azraada58 korkuyorum ya bişey olucak beslenemicek diye yarın kontrol var doktorda valla delircem Artk