Kızlar kızım doğdugundan beri ayakta sallnarak uyuyordu çok uzun süreli sallanma istemediği için bizimde kolayımıza geliyordu ama üç gündür kendi kendine uyutmayı öğretmeye calısıyoruz gece uykularında sıkıntı yok 10 gibi uykuya dalıyor sallamadan ama bu seferde öğlenleri uyutamamaya basladık. Üç gündür öğlen uykusu yapmıyor. Ama sabah 10:30 gibi kalktıgı içinde öğlen uykusu gelmiyor olabilir sorum şu bu çocuk zaten akşam 10 sabah 10 uyuyor gayet iyi yani öğlen uyumasa da olur mu? Sabah 8de kalkan bir çocukla ve öğlen uyuyan bir çocukla aynı oranda uyumus oluyor öğlen uyumadan. Zararı olur mu?