hasrett59 En zor ay bu olabilir mi🙄 tuvalete bile gitmek işkence kapıdan çıktığım anda ağlama krizi. Oğlum babasına daha çok düşkündü bu aralar onunla bile durmaz oldu koala gibi yapıştık kaldık 😅 sizde durumlar nasıl geçecek bu ay 🙄
Lizbon hasrett59 7 aydan bildiriyorum aynı gözünün önünden kaybolduğumda kıyamet tuvalete gitmek için abisine diyorum ki oyalar mısın onda bile sorun😒😒
Sehnaz56 Lizbon 7.ay sanırım en zoru aynı şeyi yaşıyorum berbat 7 böyleyse zaten 8. Ayı ben düşünemiyorum 🥲
hasrett59 Uykusunda bile ağlıyor ben böyle bir şey görmedim 🙄 hep temas edelim istiyor ne zaman biter bu çile 😅
Tubaalprsln hasrett59 8 aylık bebeğim geceleri sürekli uyanıyo emziriyorum 1 saat geçiyo tekrardan uyanıyor sürekli ilgi istiyo uykuya direniyo gün içinde 2 uyku yapıyo ve toplasan yarım saat uyumuyo zor gerçekten Allah yardımcımz olsun ama çok güzel 😊
Tbmstf Tubaalprsln benim bebeğimi anlatıyorsunuz resmen bazen gece uyanması yarım saate düşüyor tabi meme bağımlısı bir de o var 🥲
aura_meselesi_bu_sekerim hasrett59 7 ve 8 nci ay kayınvalidemlerle yazlıkta geçiyor çok kalabalık aileler ve akrabalar çok gelip gidiyor beni hiç aramıyor emzirme saatleri dışında 😀 Ama basbasa kalsaydık eminim benden ayrılmazdı
Tubaalprsln Tbmstf Evet o da var eşim gececi nerdeyse sabah kadar yanımda yatıyo mama ek gıda yani kaç defa veriyorsunuz
Tbmstf Tubaalprsln 7 ay 21 günlük sabah kahvaltı veriyorum öğlen bazen meyve akşam da çorba tarzı öğünü var tabi her zaman yemiyor çoğunluk çöpe gidiyor ne yazık ki geri kalan tüm zamanlarda meme istiyor
Sehnaz56 Lizbon demek ki 2. Çocuk var nasıl cesaret bunlar ben çok korkuyorum kızım var oğlan çocuğu kıvamında yaramaz 😁 atağı dişi emeklemesi Allahımmm ❤️ tabi acıları yoklukları olmasın 🙏🏼🤲🏼
Lizbon Sehnaz56 yani bu kisinin aile dinamiğine de baglı biraz tek cocuk kalmasını istemiyordum açıkçası. 3.5 sene sonra tekrardan bir oglum daha oldu :) hepsi geçiyor merak etmeyin 🍀
Lizbon Sehnaz56 Her şeyi unuttuğunuz vakit bir özlem oluyor merak etmeyin :) Her işin zorluğu var çocuk büyütürken de öyle. 4×4’lük bir anne değil de mutlu anne olabilmeyi seçtiğimizde daha kolay ilerliyor her şey.