İyi akşamlar herkese benim oğlum 18 ay aşılarını dün oldu ama bugün akşam 9 gibi kustu ve bu saate kadar 3 kez tekrarladı bu durum birde uykuya dalamiyor dalsada tekrar ağlayarak uyanıyor bir yeri ağrıyor kesin ateşi yok şükür ama işte bu 18 ay aşısı kusma yapar mı başına gelen oldu mu hiç böyle bu durum ne yapmalıyım