Kızlar bebeğim 2 Aylık beslenmesi iyi. Emzirdim saat 8 de uyudu hâlâ uyanmad. Annem acıkınca kendi uyanır bebeğin uykuya da ihtiyacı var dedi ama uyandırıp emzirsem zorla birkez denedim açmıyor gözlerini süt kalıyor boğazında beklemek mi doğru olan sizce