Ceyda33 benimde bebeğim 4 ay 9 günlük, bir haftadır kafası emerken ter içinde kalıyor, şu an farkettim elleri ayakları da terliyor soğuk, çorap ve giydirmeli miyim ? Evimiz 27 28 derece sıcaklıkta nem 50 60 arası, yattigimiz oda hariç camlar açık, bebeğimi sadece zibinla yatırıyorum üstünü örtmuyorum, arada öksürüyor hapşırıyor, kakasida çok değişti, emerken huzursuzluguda başladı, çok kısa emiyor bezen, bazen uyuyakaliyor, bazen çok kısa aralıklarla emziriyorum bazen araya saatler giriyor, göğüslerimde süt birikiyor, sağmayi bıraktım zarar vermiş kanallarima, böyle düzensiz gibi oluyor ama aslında olması gereken midir? İlk bebeğim 3 haftadır sagmadan sadece Emziriyorum diyebilirim, bir çok kişi akışına bırak düzelecek diyor, süt beklesin bişey olmaz diyen var, o kadar beklerse sıkıntı sık sık emzir diyen de var, kafa karışıklığindan hep yanlış yapıyorum diye düşünüyorum, bir düzen olmamasi belki de doğal olandır öyle değil mi