Elabebekkk12 14 aylık oğlum da aynı şekilde tekmeler ısırmalar. Dün kolumu ısırdı şuan mosmor..allahtan sadece beni ısırıyo başkalarına ya da başka çocuklara yapmıyo inşallah yapmaz.. öylr bi sinirleniyo ki yumruklarını sıkıp tepiniyo böyle mosmor oluuncaya kadar sıkıyo kendini sinirden. Bit kadar bebeksin neyin siniti bu yaşta.. sanırım 1 yaşında da sendrom var