Bebeğim 14 buçuk aylık öyle hantal hareketsiz bi çocukta değil ama asla yürümek istemiyor yaşıtları kuzenleri 1 yaş olmadan yürüdü kendimi çok kötü hissediyorum insanlar sordukça normal midir sizce anneler. Yürüme arkadaşıyla hatta sehpayı sandalyeyi bile ittire ittire yürüyor ama elini asla bırakmak istemiyor.