Sabah terasta havuza sıcak su doldurdum, oynadı. Akşam kusmaya başladı. Ne yese içse hemen kusuyor. Emziriyorum onu da birkaç dakika sonra çıkarıyor. Ateşi yok. Çok halsiz. Sadece kucağımda uyuyor. Pozisyonu değiştirdiğim anda uyanıp kusuyor. Nane limon kaynattım bir yudum bile içiremedim. Doktora götürelim dedim. Babası doktorun yapacağı bir şey yok deyip kestirip attı. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.