Abla sen.gec bile kalmışsın artık çocuğa ek gıda vermeni öneririm. Tarhana yapın, mercimek çorbası yapın, tel şehriye yapın, tel şehriyeli tarhana yapın.. baharat eklemeden tuzunu da ister az ister atmadan yedirin zaten pek yemiyorlar öğürme hareketi yapması da normal yerken panik yapmayın. Yaşı gelmiş bende sizin gibi düşünüyordum 7 aya kadar şimdi mecbur veriyorum