bizde 6 ay 4 günlüğüz.1 aydır baybay damla kullanıyordum bir kaç gündür uykular çok zorlamaya başladı tekrardan atakmış. dün bütün gün uyumadı ama bugün kısa kısada olsa gündüz uykusu yaptı ve damlayı kestim ona tağmen gece uykusuna daldı. geceleri çk uyanıyor emmek istiyor ama stres yapmadan ilerleyince iş eğlenceli olabiliyor. ama doktorunuza sorup damla desteği alabilirsiniz kısa süreli işe yarıyor ama hepsi geçici. bol bol sarılın şuan sanırım en çok bize ihtiyaçları olduğu dönemdeler🙏🏻