Sağlık ocağı kontrolümüzde oğluma testis kontrolü yapıldı ve doktor yumurtalığını bulamadığını söyledi hastaneden randevu aldık gidicez ama ben ve çevredeki annler ilk defa testis kontrolü diye bişey duyduğunu söylüyo sizin bebeklerinize yapıldımı?bide kilolar boylar ne alemde