Kızım bugün tam 4,5 aylık oldu gündüzleri gazını çok güzel çıkartıyor gece uykusuna geçtikten sonra mutlaka 1 kere ayaklarını karnına çekerek uyanıyor bu zamana kadar bi gaz sorunumuz yoktu ve gündüz çok güzel gaz çıkartıyor gece uykusunda neden böyle oluyo yaşayan varmı ne yapabilirim ? Doktoruna sordum önemli bi sorun değil dedi ama uykusu bölününce üzülüyorum gaz yüzünden