Kızım 2.5 yaşında iki gün önce ağzında oyuncak varken olduğu yere düştü ve ağlamaya başladı ağzını açıp baktığımda üst dişinin etinde kanama vardı yoğun değildi iki dakika sonra sust u normal devam etti öğlen uyudu uyandıktan sonra yanağında hafif şişlik hissettim iki gün oldu şimdi yanağında sertlik şişlik ve hafif kızarıklık var gözüne doğru ağzını açıp bakamıyorum malesef hayatta elletmez doktora gitsem odasına girdiğinde çığlık kıyamet zaten onada elletmez eşim hemsir birşey olmaz geçer diyor başına gelen var mı ya bir sorun olur mu nasıl gercecek öyle gördükçe içim acıyor karadut özü falan verdim umarım iyi gelir 😔