Busramemo bu gün başıma geldi sanırım yani inşallah nioili yağından gecikmiştir hamile değilimdir. Daha önce de kullandım ama başıma böyle bir şey gelmedi bu gün regl olmam lazım normalde ama olmadım karın ağrısı gibi bir belirti de yok ben de sabah kendi kendime acaba nioili yağdan mı gecikti diye düşündüm.