Aselsmommy ben de 35 haftalik hamileydim deprem olduğunda. Günlerce yaşadığımız o dehşeti Allah bir daha kimseye yaşatmasın öyle zordu. Hala iyi durumda değilim. Ama bana kötü hissettiren şey sadece deprem korkusu değil. O süreçte yaşadıklarımız, kayıplarımız, hayatımızın alt üst olmasi, üstüne lohusalik, şimdilerde de depremden önceki hayatımızı özlemek, bir daha eskisi gibi olmayacagini bilmek ve daha bir sürü sey. Ciddi mana da yıkılmış bir psikoloji ile ittirmeye çalışıyorum kendimi. Sağlam bir yapım vardır ama bu sefer bir türlü toparlayamıyorum