kıslaaar selamm🤍
doona kullanıyoruz çok memnunum ama artık bebiş sığmayacak duruma geldi ayrıca aşırı terletiyor, cybex almak istedim ama malum fiyatlar aşırı yüksek.
maxi-cosi’den de memnun olan çok var ama o kadar fazla seçeneği var ki bilemedim hangisini alsam😀 jara, mara, lara? aranızda kullanan var mı bunlardan birini, yardımcı olursanız çok sevinirim..