Busramemo kesinlikle eski usul. Ne varsa eskilerde var diye boşa demiyorlar. Ben de çok kararsız kalmıştım ama doktorumuz eski usulü önerdi. Yeni yöntem tercih edenlerden kimse henüz büyüyüp sonuçlarını paylaşmadı ne kadar doğru bilemeyiz ilerde nasıl sorunlar çıkaracak bilemeyiz. Bilinenden şaşmamak lazım