sabirsizbebek15 ben ilk popolin omega içerenini kullandım gayet güzeldi ama mustela çok organik diye onu kullanmaya başladım ondan memnun kalmadım , bebeğimin poposu kızarmaya başladı. Şuan şans eseri bepantol baby aldım , çok çok çok memnun kaldım. Ne bir kızarıklık , ne bir pişik .. hiç birine rastlamadık. Her bebeğe her krem iyi gelmez deneyerek bulabilirsiniz. Eğer pişikse devamlı yıkayın poposunu 😒