Zynpgmt onunla alakası yok canım rahım nasıl asagı ınıyormus acaba bana doktor takarken sadece adetlikten rahım ıslak olduğu ıcın kolay oluyor canınız daha az yanıyor o yüzden adetlı olmanızı ıstıyoruz yoksa adetsızkende böyle test yapıp takıyoruz dedi ve taktı sende ısrar et takmaları ıcın takmazsa başka doktora gözük ıstersen.