Merhaba arkadaşlar oğlum 5 aylık oldu artık neredeyse. Ve uykusunda dönmeyi öğrenmiş sürekli kendini yüzüstü yapıyor bazen öyle uyuyor kalıyor ama bazen kafasını dikleyip ağlamaya başlıyor. Tekrar düz çeviriyorum anında bi daha yüzüstü dönüyor yine başa sarıyoruz yine dikleniyor ve ağlıyor. Ne yapıcam hiç bilmiyorum. Bazen o istediği yüzüstü pozisyonu yakalıyor bazen yakalayamıyor. Helak oldum ama. Zaten zor uykuya geçiyor bide her seferinde kendini uyandırması beni dahada zorluyor. :( bu durumu yaşayan var mı?