Kızlar çelik tencere alacağım 3 tane olsa yeter iyi ama aşırı pahalı bişey olmasın kullanıp memnun kaldıgınız tencere markalarını modelleriyle söyler misiniz. Bir de böyle pilav tencerem de yok granitlerimi de attım sizce granit mi alsam ya da çok iyi pilav tenceresi mi alsam yada teflon falan mı olsa bunda da öneri bekliyorum😄 daha önce cem granit setini kullandım baya uzun süreli gitti aslında ama başka önerisi olan varsa değerlendiririm. Çelikte bernardo kullanmıştım görüntüsüne aldandım sanırım pişirmesinden çok memnun kalamadım.