İyi akşamlar bebeğim 3 ay 24 günlük 4. ayımızdayız artık yavaş yavaş dönmelere başladı az önce gece uykusuna yatırdım beşiğine aldım alır almaz beşikte yan döndü tam denemediği için yarım kaldı kolu altında kaldı allahtan yanındaydım sonra iki yanını yastık ile sabitledim yastıkları da kollarının alt hizasına koydum yani yan döndüğünde direkt yastığa başı gelmeyecek ama merak ediyorum siz nasıl yatırıyorsunuz yeni dönmeye başlayan bebeğinizi?