Geçen hafta başka sebeplerle hastaneye gittik tahlillerimiz yapıldı ve bugün serbest T4 değerinin düşük olduğunu tekrar gelip test vermemizi istedi doktorumuz. Bebeklerde zeka geriliğine yol acabiliyormus internette hep bu şekilde yorumlar, yaşayan tecrübe eden anneler var mı başka, tedavisi nasıldı sıkıntı durum oldu mu ?Öğleden beri içim içimi yiyor 😔