Bebegim 14 aylık doğduğundan bu yana mama ile besleniyor lakin son 3 aydır ciddi kabizligimiz var ne ilac kullandiysak geçmedi ilaç bıraktıktan sonra yine başlıyor kabizligi yeme şeklini lifli besinler kattık yine olmadı dün gittiğimiz doktor süte karşı alerjisi olabilir oda kabızlık yapar dedi alerji testi yapmamizi istedi olabilir mi bu durumu yaşayan varmi ? Bebeğim süt ürünleri olarak ( mama, yoğurt cok sever , peynir gibi yiyecekler tüketir )