Damlada 6 ay oldu ama sezaryen yerim elleyince hala acıyor normal mi bilemedim ağrı sızı yok ama ellediğimde acısı var.
Gamzeliff Damlada benmde 6.5ay oldu daha 10gun önce sol tarafım sızlıyordu baya arada ağrı giriyor,ve hala hissizlik var tabi doktorum 1seneyi bulabilir demsti
Damlada Gamzeliff yaa evet o hissizlik bende de var ama benim biraz zor geçmişti acaba ondan kaynaklı mı dedim ama