Ev kredisi çeken var mı bu sıralar? veriyolar mı veya ne kadar veriyorlar en fazla. Aylık gelire göre mi veriliyor. Bu arada aylık gelirimiz toplam 56 bin ikimiz de memuruz. Üzerimize kayıtlı ev yok yani nasip olursa ilk evimiz olacak 0.99 dan yararlanma ihtimalimiz var mı?